לתיאום ייעוץ ללא עלות
ראשי הטיפולים שלנו רפואת שיניים משמרת

רפואת שיניים משמרת

אנחנו מאמינים ברפואת שיניים מונעת - כלומר, לתפוס את הבעיות לפני שהן מתחילות (או שהן עוד קטנות), ולכן אנחנו מזמינים אתכם להגיע לבדיקת רופא שנתית, ולהקפיד לבקר את השיננית לפחות פעמיים בשנה. כשתופסים דברים מוקדם, גם אם יש טיפולים לבצע - הם פשוטים, קלים, וללא כאבים.

מטפלים מוקדם, מסיימים מהר

  • 01

    סתימות ושחזורים

    לפעמים, גם אם מקפידים על כל ההגיינה והכללים, עדיין יכולים להיווצר חורים בשיניים. בדיוק בשביל זה הומצאה ה"סתימה" (או בשפה של רופאי השיניים - ״שחזור״). יש סוגים שונים של סתימות וכולן נעשות ע"י חומר לבן שנקרא "קומפוזיט".

  • 02

    השלמות קטנות, תוצאות גדולות

    השיניים שלכם אמנם חזקות, אך גם הן עלולות לעיתים להישבר. אם זו במקרה שן הקדמית, אנחנו נייצר לכם השלמה לשן ונוודא שהתוצאה תהיה אסטתית ותשתלב עם שאר השיניים שלכם.

  • 03

    טיפול ברגישות


    מכירים את הזץ בשיניים אחרי מגע עם קור או חום? אם כן, סימן שהשיניים שלכם רגישות. אחרי שהרופאים שלנו יוודאו שזו לא עששת אלא רגישות מקומית, הם ירקחו לכם משחת פלואוריד בריכוז גבוה. המשחה תפחית את הרגישות, ותאפשר לכם לנגוס בגלידה ולהמשיך לחייך בהנאה.

  • 04

    כאן אוטמים חריצים

    כמו בטבע, גם בשיניים יש לעיתים חריצים טבעיים עמוקים, והם מקשים עלינו לנקות היטב את רובד החיידקים ע״י המברשת. בעזרת טכנולוגיה מתקדמת (בשם Airflow) אנחנו יכולים לנקות ולאטום את החריצים האלו ולמנוע את הסיכוי להתפתחות העששת. זה מהיר, לא כואב ועוזר לשמור על חיוך בריא.

השיננית מחכה לכם

צחצוח שיניים הוא הרגל קריטי בחשיבותו, אבל לא מספיק בפני עצמו - הטיפול החשוב ביותר כדי לשמר את המצב הקיים הוא ביקור אצל השיננית אחת ל- 3-6 חודשים. הניקוי כולל הסרת אבנית ופוליש, מריחת פלואוריד שמעניקה לשיניים הגנה מפני חומצות, ולעיתים גם התזת מלחים בזרם גבוה (Airflow), שתוריד לכם על הדרך גם כתמי עישון או קפה.
Image

הקליניקה שלנו

מספר חוות דעת = טיפול מדויק יותר

כשמגיעים ל-The Clinic לא באים ל-”עוד רופא שיניים״ - סגל הרופאים שלנו עובד כצוות רפואי מאוחד שמשלב יותר גישות ומוסיף עוד ועוד ניסיון ובקרה לכל טיפול. נבדוק, נחשוב, נתייעץ, נבחר את הטכנולוגיות המתאימות, ונמצא את הגישה הטיפולית הכי נכונה, מדוייקת ומשתלמת עבורך.

רופאים מומחים שראו כבר הכל

רפואת שיניים זה עולם מדעי, טכנולוגי ורפואי, עם המצאות ופתרונות שכל הזמן מתפתחים. סגל הרופאים והמומחים שלנו כבר ראה וטיפל באלפי מקרים מורכבים, בכל התחומים, כך שלא משנה אם זה כירורגיה, אורתודנטיה, שיקום, השתלות או אסתטיקה - ב-The Clinic קיבצנו מומחים לכל הצרכים שלכם.

הכל כולל הכל במקום אחד

הזמן והנוחות שלכם חשובים לנו, ולכן דאגנו שלא תצטרכו להיגרר בין מכונים שונים ובדיקות יקרות, או להסתבך עם בירוקרטיה מול קופות החולים. ב-The Clinic אנחנו משתמשים בציוד הכי מתקדם ואיכותי - צילומים, סריקות, C.T, סורק פנים תלת מימדי, והכל במקום אחד. פשוט נכנסים, מטפלים ויוצאים. בלי טרטורים.

טכנולוגיות מתקדמות וחדשניות

בסופו של דבר אנחנו חנונים של רפואת שיניים, ואנחנו רוצים ללמוד ולדעת הכל. זה אומר שאנחנו כל היום מתעדכנים בטכנולוגיות החדישות ביותר שיש, יוצאים לכנסים בינלאומיים, לומדים על הטיפולים הכי מתקדמים שקיימים - ומביאים אותם לקליניקה. זה הופך את הטיפולים ליותר יעילים ומדויקים, קצרים ופחות כאבים.
  • וועדה קלינית
  • רופאים מומחים ומנוסים
  • מקום אחד לכל מה שתצטרכו
  • טכנולוגיות מתקדמות וחדשניות
אני בעיקרון שונא רופאי שיניים, אבל מההתחלה זה הרגיש אחרת. הצוות סופר אכפתי, הסבירו לי כל פרט ושלב בתהליך והרגיש שבאמת אכפת להם. בסוף הטיפול לא כאב כמעט בכלל, ואני שלוש שנים אחרי ממשיך להגיע לביקורות והכל נראה מעולה!! אין על the clinic

איתי שלח

בן 32, רחובות, מהנדס תוכנה
מה שאני מחפשת ממרפאת שיניים פרטית זה שיהיה לי רופא הכי טוב שיש, שיהיה תורים זמינים, שהצוות יהיה נחמד ושהכל יעבור בלי כאבים. אני יכולה לסמן וי על כל אחד מהדברים האלה. שלחתי את כל המשפחה שלי לדה קליניק

שיר בוארון

בת 26, תל-אביב, רקדנית
...המקום מהמם - רואים שהם מודעים למשמעות של אסתטיקה. עשיתי מספר ציפויים לשיניים, ולמרות שהם לא היו ההצעה הכי זולה שקיבלתי - סמכתי עליהם והלכתי על זה. אין מאושרת ממני - אני לא מפסיקה לקבל מחמאות מכל הסביבה שלי. תודה ענקית לד״ר סטפן האחד והיחיד!!!

דור מטלון

בת 42, ראשל״צ , אדריכלית
סניף תל אביב
לוינסקי 81, ת”א
ב’-ה’: 09:00 - 18:00
ו’ - 08:00 - 14:30
סניף רמת השרון
סוקולוב 34, רמת השרון
א’-ה’: 09:00 - 18:00
ו’ - 08:00 - 14:30