צרכים לעקור שן בינה?

הגעתם למקום הנכון! אנחנו מומחים בעקירות כירורגיות, החל מעקירות של שיני בינה, עקירת שיניים דלקתיות ועקירת שיניים כלואות. כל טיפולי העקירה מבוצעיים ע״י כירורג מומחה.

מתי צריך לעקור שן?
נבצע עקירות כאשר יש הרס של כותרת השן שאינו ניתן לשיקום, שן לאחר טראומה עם שבר בשורש, דלקת שאינה ניתנת לטיפול בעזרת טיפול שורש.

מחירים?

• עקירה כירורגית ע״י כירורג – 750 ש״ח
  • עקירת שן בינה עליונה ע״י כירורג – 1200 ש״ח
  • עקירת שן כלואה ע״י כירורג – 2500 ש״ח
  • עקירת שן חלב או שיניים ניידות – 350 ש״ח

*מחיר העקירה הסופי ייקבע לאחר בדיקת רופא ויכול להשתנות בהתאם למורכבות הטיפול. המחירים אינם כוללים צילומי שיניים

אצלנו בקליניקה החברתית הבדיקה ללא עלות!

מה התהליך של עקירה כירורגית ?

כאשר מטופל מגיע לעקירה כירורגית עליו להצטייד בצילום פנורמי ולעיתים גם בצילומים נוספים. ביום העקירה המטופל יקבל יעוץ מקיף והסבר מלא על התהליך. יינתנו תרופות להורדת החרדה הנפיחות והכאב שלאחר הטיפול. משך הטיפול משתנה בהתאם למספר השיניים הנעקרות ולמורכבות המקרה.

מה עושים במקרה שהשן קרובה לעצב ?

במידה ושן הבינה קרובה לתעלת העצב המנדיבולרי (רק בשיניים תחתונות) יהיה צורך בביצוע צילום CT שהינו רנטגן תלת מימדי על מנת לבצע את העקירה. בניתוח כזה ייתכן מאד כי המנתח יבצע פיצול של השן ויוציא אותה בחלקים על מנת להמנע מפגיעה בתעלת העצב.

האם זה כואב?

תהליך עקירת שיני הבינה אינו תהליך כואב , הכל נעשה תחת הרדמה מקומית רגילה ואין שום כאב מעורב בזמן הפעולה, לפעמים התחושה אינה נעימה בגלל הלחץ שמפעילים. במצבים קיצוניים במיוחד ניתן לבצע עקירת שן בינה תחת טשטוש מקומי. לפני עקירת שן בינה מומלץ לנטול אנטיביוטיקה ולהקפיד על צחצוח קפדני ושטיפות מספר ימים לפני בכדי להקטין את הסיכון לזיהום.

האם אני יכול לנהוג הביתה לאחר הטיפול ?

עקירה היא תהליך פשוט וניתן לנסוע ולתפקד באופן מלא אחריו. ישנם מספר הגבלות לאחר ביצוע העקירה כגון איסור על הרמת דברים כבדים, המנעות משטיפות פה ויריקה ואכילת ושתיה של מזון חם על מנת למנוע פרימה של התפרים.

כתובתנו: רחוב הברזל 11 (בניין הרופאים) רמת החייל, לוינסקי 81 תל אביב